25/09/2022

Nova internetna trgovina mora biti dobro optimizirana

4 min read
nova spletna trgovina ustvarjanje

Nova internetna trgovina mora biti zasnovana kakovostno

Nova internetna trgovina takrat, ko se na spletu pojavi, postane nov igralec na tržišču, ki je že precej zasičeno. Prav zaradi tega je prva stvar, ki jo mora doseči, prepoznavnost med uporabniki. Samo tako bodo le-ti do nje sploh prišli. Veliko za to naredi že dobra izdelava, še več pa odlična optimizacija.

Nova spletna trgovina: izdelava mora biti kakovostna

nova spletna trgovina izdelava

Danes lahko na spletu najdemo številne platforme, ki omogočajo ustvarjanje bolj ali manj enostavnih spletnih strani in to kar brezplačno. Tudi, če jih naredi amater, ki pa je izdelavi namenil dovolj pozornosti in truda, je veliko možnosti, da bo spletna stran vsaj do neke mere atraktivna in uporabna.

Ko govorimo o novi spletni trgovini, izdelava – na drugi strani – zahteva veliko več znanja, zato je to pogosto boljše prepustiti strokovnjakom.

Nova spletna trgovina izdelava le-te, mora namreč upoštevati številne zakonitosti, njeno ustvarjanje pa ni tako enostavno, kot se morda zdi na prvi pogled.

 

Smernice, ki jim je pri novi spletni trgovini – ustvarjanju le-te, potrebno slediti, so v prvi vrsti:

  • nova internetna trgovina mora biti atraktivna,
  • odzivna,
  • aktualna
  • in optimizirana.

Nova spletna trgovina: izdelava mora poskrbeti za to, da je atraktivna

Ko postavljate novo internetno trgovino, poskrbite, da bodo vse vsebine, ki bodo na njej, še posebej pa besedila, atraktivne in unikatne. Enakih smernic se morate držati tudi, če ste samo posredniki. Če bodo namreč tako vaši opisi kot vaše fotografije izdelkov in vse, kar bo stran ponujala, enaki kot na obstoječi spletni trgovini, zakaj bi uporabniki obiskali novo? Raje se bodo držali ustaljene izbire, to pa za vas ne bo najbolje.

Fotografije in videi, s katerimi boste predstavljali svoje izdelke, naj bodo torej reprezentativni za vašo ponudbo. To pomeni, da je bolje, da kar pozabite na »simbolične slike«. Poleg tega pa morajo biti vsi elementi zanimivi, jasno vidni in atraktivni.

Popolnoma enakim smernicam sledite tudi, ko boste pripravljali besedila za novo spletno trgovino. Izdelava le-teh naj bo na nivoju. Besedila naj bodo torej atraktivna, reprezentativna in jasna.

Še bolje se boste odrezali, če boste uporabnikom ponudili dodatno korist, kot recimo dopolnilne bloge, kjer se bodo bolje seznanili z vašo ponudbo ali kjer jim boste podali kakšne zanimive informacije.

Pomemben dodatek so tudi ocene izdelkov.

Zakaj so ocene izdelkov tako dobrodošle?

Zelo velik delež uporabnikov pri izdelkih (in tudi storitvah) pred odločitvijo za nakup pogleda ocene, ki so jih zapisali drugi uporabniki. Takšnim ocenam namreč bolj zaupajo, kot zgolj oceni trgovine. Posledično se ob dobrih ocenah tudi lažje in raje odločijo za nakup.

Ko boste izdelali svojo novo internetno trgovino, namenite torej dovolj pozornosti temu, da boste pozvali svoje stranke, naj na strani zapišejo ali označijo svojo oceno vaše ponudbe. S tem boste pritegnili mnogo večje število kupcev.

Nova spletna trgovina: ustvarjanje le-te naj bo podvrženo takšnim tehničnim smernicam, da bo odzivna

Neodzivna internetna trgovina je slaba (nova) spletna trgovina. Izdelava naj bo torej takšna, da bo stran hitro odzivna. Če se bodo namreč spletna stran ali posamezni elementi na njej počasi odpirali, bodo uporabniki hitro izgubili potrpljenje in vašo novo internetno trgovino zapustili še preden bodo sploh imeli priložnost v njej najti nekaj, kar bi jih pritegnilo.

Da je stran odzivna, morajo na njej biti ravno prav veliki elementi, brez prevelikih resolucij. Hkrati pa morajo biti vsi elementi jasno vidni in razločni.

nova internetna trgovina

Vaša nova internetna trgovina naj ostane aktualna

Aktualnost je nekaj, kar je zelo pomembno ne le pri novih internetnih trgovinah, temveč tudi pri tistih, ki so na trgu že dlje časa.

Ko se boste lotili (nove) spletne trgovine, pri izdelavi bodite pozorni, da bo z lahkoto dodajati in spreminjati elemente na strani, kot so posamezni izdelki ali različice le-teh in redno skrbite za aktualizacijo. Uporabnikom je namreč izredno pomembno, da so izdelki, za katere piše, da so na voljo, tudi v resnici dostopni. Prav tako jim je pomembno, da so v (novi) internetni trgovini točne in aktualne cene in opisi izdelkov.

Optimizacija vam bo pomagala, da vas bodo našli

Nova internetna trgovina še nima prepoznavnosti. Prav zaradi tega je še toliko pomembnejša optimizacija. Optimizacija je proces, preko katerega se spletna stran ali v tem primeru nova internetna trgovina, najde čim višje v iskalniku. Najbolj optimalno bo, če boste poskrbeli, da boste vsaj med prvimi desetimi zadetki.

Ko se boste torej lotili nove spletne trgovine – izdelave le-te, bodite pozorni, da bo stran tehnično optimizirana, besedila na njej pa vsebinsko optimizirana. Glede na to, da se je velik del uporabnikov iz prenosnih in stacionarnih računalnikov preselil na mobilne naprave, bodite pozorni še na en vidik. Pri novi spletni trgovini – ustvarjanju le-te, je pomembna tudi lokalna optimizacija.

Lokalna optimizacija bo pripomogla, da vas bodo uporabniki, ko bodo na svojem mobilnem telefonu brskali po zemljevidu s pomočjo ukaza »near me«, »blizu mene«, našli. Uporabniki pri teh zadetkih običajno gledajo le prve tri možnosti, zato mora biti vaša nova (internetna) trgovina zelo dobro lokalno optimizirana.

More Stories

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.